Verhuur gebouw

Ons clubgebouw  “Troephuis de Rangers” en het naastgelegen kampeerveld is te huur voor scoutinggroepen, verenigingen en scholen. Het gebouw ligt aan de rand van Zuidlaren en grenst aan het Laarwoud bos.

Zuidlaren is een aantrekkelijk brinkdorp in een bosrijke omgeving met veel winkels en recreatiemogelijkheden, w.o. een subtropisch zwembad, het Sprookjeshof en het Zuidlaardermeer. Met de fiets ben je binnen 10 à 15 minuten in het Drentse AA landschap of één van de omringende dorpen.Voor meer informatie klik hier

Ons gebouw  bestaat uit twee grote lokalen van circa 80 vierkante meter, een centrale middenruimte met keuken en een sanitaire ruimte.

• De keuken is voorzien van een zes-pits gasfornuis met oven en industriebrander voor grote pannen, een magnetron en twee grote spoelbaken. Ook is er een koelkast aanwezig.
  • De sanitaire ruimte bestaat uit een heren- en damestoilet, urinoir, wasbak en douche.
  • Op de verdieping, boven de grote lokalen, bevindt zich aan weerszijden van het gebouw een vide. Deze ruimtes zijn zeer geschikt om te overnachten.

Naast het gebouw ligt een speelveld/kampeerveld (15mx40m) met een kampvuurplaats. In overleg en tegen meerprijs kan gebruik gemaakt worden van pionier- of brandhout. Het is ook mogelijk om alleen het kampeerveld te huren en gebruik te maken van het sanitair in het gebouw.

Het troephuis voldoet aan de huidige eisen van een clubgebouw en is geschikt voor groepen tot 50 personen, wanneer er overnacht wordt. Verhuur aan grotere groepen is mogelijk, maar dan zonder overnachtingen. Verhuur is mogelijk per dagdeel of voor een langere periode. Feesten, partijen en commerciële activiteiten zijn uitgesloten. Het gebouw is alleen beschikbaar:

• In het weekend vanaf zaterdag 17.00 uur
  • Maandag tot vrijdag 17.00 uur
  • In de zomervakantie

Bent u geïnteresseerd, vul dan het contactformulier in.
Na ontvangst nemen wij contact met u om de mogelijkheden te bespreken.

Indeling Troephuis.

Plattegrond Troephuis Scouting Zuidlaren

Om het troephuis, speelveld en vuurplaats.

Om het Troephuis

De centrale verblijfsruimte en de keuken.

Keuken en centrale ruimte

De gehele begane grond, en bovenverdieping. 4 aparte ruimtes.

In het troephuis