Stam (23+)

logoscoutingstamdefinitief[1]Als jeugdvereniging richt Scouting zich vooral op de leden tot 21 jaar. Zijn de oudere leden dan niet belangrijk? Ja natuurlijk wel! Zij vormen letterlijk de stam van onze vereniging en ondersteunen de groep op allerlei vlakken. Binnen de Rangers is de Lancelot Stam de verzamelnaam voor alle leden ouder dan 21 jaar. Actieve- en minder actieve leden hebben een rol als leiding of leveren een bijdrage aan de organisatie van onze groep. Het organiseren van groepsactiviteiten, het materiaal- en gebouwonderhoud en de verhuur van tenten zijn slechts enkele voorbeelden.

Voor de Stam is geen uitdaging te groot en geen idee te gek. Onze naam danken we aan ridder Lancelot, onbevreesd op zoek naar avontuur maar wel met een missie. Inzet lever je op basis je eigen kunnen en samen plezier beleven staat voorop. Volg je een opleiding of studie of ben je al aan het werk, dan begint bij de Stam op vrijdagavond je weekend pas goed.

Opkomsttijden:

• Vrijdagavond van 20.30 uur tot ca. 23.00 uur.

Wil je een keer komen kijken, stuur een email naar de Lancelot Stam.

Bewaren