Lid worden

Wil je samen met andere kinderen buiten spelen, hutten bouwen en op avontuur? Dat kan bij Scouting Zuidlaren, en dat kan zelfs elke week!

Kom eens een keer kijken, dan kun je zelf zien hoe leuk het is!
Wil je een keer komen kijken? Vul dan het aanmeldingsformulier is. Het aanmelden via een aanmeldingsformulier kan via het menu “Speltakken” bij de betreffende speltak.

Wil je lid worden van Scouting Zuidlaren de Rangers, let dan op het volgende:

– Het lidmaatschap gaat in vanaf de eerste van de maand. Vanaf dan betaal je ook contributie.

– De contributie bedraagt € 84,00 per jaar. Dit bedrag is exclusief kampkosten.

– De leiding houdt bij de voorbereidingen voor de opkomst rekening met je komst. Meld je daarom op tijd af als je een keertje niet kan komen.

– Als je lid wordt van Scouting, draag je het scoutinguniform. Iedere speltak heeft een eigen kleur blouse. De das kun je je hele scoutingloopbaan blijven gebruiken. Dassen en bloezen kunnen worden aangeschaft bij de ScoutShop. Onze das is van het type ‘Balmoral‘.

Wijzigingen doorgeven

Persoonlijke gegevens kun je zelf aanpassen in Scouts Online (SOL). De inloggevens hiervoor heb je bij inschrijving ontvangen. Ben je de inloggegevens kwijt? Dan kun je via SOL nieuwe inloggegevens aanvragen.

Een wijziging in de betaalgegevens kun je direct doorgeven aan de penningmeester van Scouting Zuidlaren. Ook voor andere vragen over je lidmaatschap kun je contact opnemen met de penningmeester.

Vrijwilliger worden

Ben jij enthousiast en vind je het leuk om kinderen en jongeren te begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling? Of heb je misschien bestuurlijke kwaliteiten die je wilt inzetten? Of wil je gewoon een klusjes doen op het moment dat het je uitkomt? Dan is Scouting Zuidlaren op zoek naar jou! Ben je geïnteresseerd? Laat het ons weten!

Ben je op zoek naar een maatschappelijke stage? Ook dat kan bij Scouting Zuidlaren de Rangers! Neem gerust eens contact met ons op.

Klik hier om contact met ons op te nemen.