Komende activiteiten

apr

Heitje voor een Karweitje

09:00Speeltuin Campinge, Zuidlaren

Op zaterdag 16 april a.s. is het paasweekend en dus ook ‘Heitje voor een Karweitje’. Alle (jeugd) leden gaan gezamenlijk huis aan huis om klussen te doen voor een kleine vergoeding. Met de opbrengst hiervan houden we de club draaiende en de contributie voor een ieder laag.

Waar is het?

We organiseren de actie in de dorpskern van Zuidlaren en verzamelen op de Brink bij de Lottinglaan. Vandaaruit gaan de kinderen in groepjes onder begeleiding langs de deuren.

Wat is heitje voor een karweitje?

Dit is een actie waarbij alle leden zich in zetten voor onze club. Voor inwoners van Zuidlaren door klusjes (Karweitjes) te doen en daarmee wat geld (een Heitje) te verdienen. Voorbeelden van klusjes zijn;
    Auto’s wassen, oprit vegen, tuinklusjes, grasmaaien, statiegeld wegbrengen enz. of andere klusjes in en om het huis.

Wij doen dit jaar geen grote klussen of het afvoeren van snoeihout.
    U moet er rekening mee houden dat niet alle aanvragen gehonoreerd kunnen worden. U ontvangt van ons bericht als de klus uitgevoerd kan worden.
    De scouts hopen op een leuke dag met verschillende klussen en ontvangen graag een ‘heitje’ - een passende financiële bijdrage daarvoor terug.

Vragen of bijzondere klussen?

Mocht u een bijzondere klus hebben, dan kunt u deze voorafgaand aanmelden per email via hvek@scoutingzuidlaren.nl Vermeld daarbij uw naam, adres, telnr. en omschrijving van de klus.
    Ps. U moet wel in de dorpskern van Zuidlaren wonen.

Hoe laat?

Welpen ochtend                                         9.00 11.00 uur
    Welpen middag                                         11.30 13.30 uur
    Scouts / Explorers / Rovers / Stam       9.00 15.00 uur

Middageten

Vanaf 12.00 uur is er een kopje soep voor alle aanwezige klussers die ‘s ochtends zijn begonnen. Verder wordt er verwacht dat de lunch zelf meegenomen wordt.